ögat..

hej..
Liam har skadat sitt lilla öga, vi har varit på vårdcentralen och kollat det men det va bara ett blodkärl som gott sönder. igår fick han tag i pappas tandborste:) här kommer bild bevis: ( jag vet att hans öga ser äkligt ut)



I helgen kommer liams gamel farfar och gamel farmor på besök, ska bli trevlig. vi ska äta här på fredag, för dom vill se vårt hus.. på lördag är vi bjudna på middag hos några kompisar, ska bli mysigt och gott:)
idag har jag hållt på och sätta in bilder i liams bild albulm, blir jätte fint. tycker det är tråkigt att jag har sådan ful handstil för vill skriva i den men blir ju inte snyggt..

nu ska jag njuta av mitt kaffe innan liam vaknar:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0