äntligen badrums fotona:)

badrumet har varit klart ett tag nu men jag har äntligen tagit tag i och ta 3 foto på det:)

här kommer dom:








jag blev riktigt nöjd med det:)

idag är det åter fint väder så blir nog en lång promenad och litet stop på lekplatsen för gungning för liam. han tycker det är super skoj men det gör nog dom flesta barnen:) jag va på ullared förra veckan och handlade lagom mycket saker, men blev mest kläder till liam :) jacka, overall, tröjor, bodys, jeans, strumpor, halsduk ect sen naturligt viss fick han något att leka med:)



men änså länge bygger jag och han tar sönder det och skrattar eller så kastar han iväg dom:) jag hittade lite kläder till mig med, inte mycket men 2 plagg. ett line och en regn jacka, jimmies mamma säger alltid att det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder så därför köpte jag denna regn jacka så jag kan gå ut fast det regnar:)

nu ska jag plocka undan lite här hemma.
ha det..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, vad fint badrummet blev. Jag vill ha mer foton på Liam, skicka gärna på min mail :)

Tänker på er. Kram faster Jenny

2010-09-30 @ 15:21:41
URL: http://kaffesugenscrappare.blogspot.com/
Postat av: Zandra och Saga

Super snyggt verkligen=)

2010-10-04 @ 07:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0