promenad!

igår va jag och liams mormor ute på en promenad i det fina vädret. liam va vaken hela vägen och tittade på allt bilar, träd ect men roligast tycker han att löv och fåglar är:) seciellt när dom rör sig och låter.. jag och mamma pratade en massa skit och det va mysigt och skönt med en promenad. liam har blivit förkyld men han lider inte av det, han kör på som vanligt.

här är 2 bilder från promenixen..





i lördags va vi på 25års fest och det va skoj men får säga att det är jobbigt att åka ifrån liam. han va hos sin morfar en stund sen kom mormor hem och då tog hon över, det hade tydligen gått super bra. vi fick ett mms på kvällen, där han sov så gott, då kunde man slappna av lite mera.. det är nyttigt för både oss och liam att någon passar honom.. skönt att det gick så bra som det gjorde.. vi åkte hem hyfsat tidigt men det va trevligt ändå:)

nu ska jag fortsätta min frukost innan liam vaknar och ska ha sin frukost:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0