tvättstugan..

i helgen la vi tättskiktet och sen la vi klinkers dagen efter. passade även på att spackla lite på väggarna, vi ska sätta väv och sen måla på väggarna så då behöver vi spackla lite innan.. kommer nog blir sjukt bra när det e klart men en lång väg kvar..
här är en bild på golvet ( väggarna ska bli vita sen och så ska golvet fogas så klart:) )



där tejpen sitter kommer komma skåp, det är bara jag som har mätt lite så det ska få plats ect.. nu ska vi planera in en resa till ikea och köpa skåp, ussh det är jobbigt.. vi ska ha 3 högskåp och 6 andra skåp så kommer bli en del, men ska nog gå bra..

graviliteten bara rusar och nu är jag i vecka 24 och har gått upp 6 kg. va bara tvungen att säga det hihi för under mitt första bm möte så tyckte hon att jag bara skulle gå upp 10 kg denna gången.. ussh tänkte jag kommer vara omöjligt med tanke på jag gick upp 30kg med liam.. men jag försöker gå ut och gå mycket pga denna anledningen och det är ju för min skull inte för hennes.. haha.. men 10kg känns omöjligt men mitt mål är 13kg och det kanske jag kan nå.. men detta vädret gör det inte lättare, för mina långpromenader bli kortare och kortare och färre o färre pga vädret.. men ska köpa mig ett par vinterskor så jag slipper frysa om fötterna då kanske det är lite lättare att gå.. hihi annars försöker jag sluta med cola ( går sådär men med liam kunde jag dricka det till frukost och alltid) godis kan jag inte sluta äta, försöker men går fan inte bra.. haha får försöka igen.. annars gör jag inget annat, man får ju inte banta ect när man är gravid eller ammar så får vänta tills det är klart.. hihi
jag har lovat mig själv att inte handla den som är längst till vänster på bilden.. mmmmm



fruktansvärt god.. va beroende av den när jag gick och väntade liam.. hihi

nu ska jag mysa med liam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0