renoveringen..

hmm ja var är vi i denna renoveringen. just nu håller vi faktiskt på med att göra en större tvättstuga eller rättare sagt vi ska flytta hela. liams gamla halva rum ska bli tvättstuga, förra helgen satte vi upp reglar, isolerade och gipsade. nu ser man hur stort det ska bli och det kommer nog bli bra. jag sitter på dagarna och försöker komma på bästa möjliga möblering i rumet, man vill utnytja alla ytor och få så arbetsvänligt som det bara går.. svårt att förklara men allt ska man tänka på. nästa steg är att vi ska borra upp ett hål för vi ska göra en brunn och det blir nog ikväll när jimmie kommer hem från jobb. sen ska vi spackla väggarna och måla dom och lägga klinkers på golvet och foga ect. efter det är det dags för min möblering men det är ju ett tag till dess men förhoppningviss så hinner vi lite i helgen. jimmie vill vara klar med hela tvättstugan tills julafton så det gäller att ligga i.. hihi.. men den andra halvan av rumet kommer bli ett kontor och det kommer bli bra tror jag:) ska gå in och ta en bild..




ja ingen bra bild men det ni ser är den nyuppsatta väggen och ni tittar in i kontoret, på andra sidan väggen är nya tvättstugan men vi har ingen lampa där inne så går er att ta foto och så ser där för jävligt ut.. haha

men en liten bild kanske vi får på vårat bygge..
nu ska jag och liam leka lite sen ska vi ut och prova åka lite pulka.. 

ha det så länge,,,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0