dålig uppdatering..

det har hänt en del men tiden springer iväg så jag hinner inte blogga.. Vi va på ultraljud förra veckan och det såg jätte fint ut. helt underbart att se det och skönt att hon kunde se allt. med liam kunde dom ju inte se profilen men nu kunde hon se att allt va helt och snyggt.. namn till den här varelsen är riktigt svårt att komma på, med liam va det liksom liam hela tiden. men det löser sig säkert när vi hittar ett namn vi tycker om. jag har snart gått halva tiden av graviliteten och det är skönt samtidigt lite skrämmande. 

lite om liam och huset..
liam ska resa sig och sen gå ner och sen upp igen och ner hela dagarna. han övar och övar haha men an blir bättre och bättre. han är inte rädd för att slå sig, gör han sig illa tar han sig bara upp igen och ner o upp o ner.. han börjar att fatta att han kan röra sig lite om han flyttar fötterna så lite övning till så kan han nog ta sig fram när han håller i bordet ect..  



vi kollade på när liams pappa bytte garage gaveln och hjälpte till lite..





fint blev det iallafall:)

här kommer en fin bild från en av min o liams promenader.. vi har en minst varje dag.. haha



nu ska jag städa lite medans liam sover. sandra min kompis ska komma sen och då ska det blir lite gravlitets snack och bebis snack.. hon är också gravid och ska ha ca 1 januari.. hihi

glömde en viktig sak, va på ett fotbollsmöte i tisdags och fy fan vad sugen jag blir på att lira igen.. ska titta på träningen på måndag och kommer nog bli ännu mera sugen då.. shit kryper i mina ben, jag fattar inte hur en boll kan ge en en sådan lycka.. hoppas jag får träna o spela igen, SNÄLLA...
jag försökte hitta en bild när jag spelar boll men hittar dom inte just nu så det får bli utan bild.. haha

ha det..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0