länge sedan..

hej..
jag tycker jag sitter vid datan mycket men blogga hinner jag tydligen inte med.. dåligt.. nu har vi avklarat liams dop och det va jätte trevligt och kul så många släktingar som kunde komma fast dom flesta bor i gbg.. i fick en massa böcker så nu måste jag leta en liten bokhylla till liams rum för just nu ligger dom bara på golvet. vi fick tavlor också och dom ska jag sätta upp idag, mycket fina och precis vad han behöver.... :) hans rum är rätt så tråkigt just nu men ska bli roligare:)
på fredag ska liam få sin 3 månaders spruta, ska bli intressant och se om han reagerar.. igår föddes min kollegas bebis, fick foto på henne i morse, så liten och söt:) tänk så liten har vi aldig fått se liam..
imorgon ska vi hem till therese och jimmie och ha mysigt:) ska bli skoj och skoj och se hur deras renovering blev..
jag är så trött på att min kropp inte vill som jag vill. jag vill träna nu... men som det ser ut just nu kan jag inte ens gå utan att kroppen reagerar. den reagerar så konstigt, olika saker hela tiden, men det e tillräkligt för att jag inte ska våga träna. men får väl ta det lugnt ett tag till:( men det e jobbigt mentalt, har ju inte tränat ordentligt sedan 2:a krsbandskadan sedan 3 år sedan, fan kryper i benen, jag vill nu.. 3år shit det är länge inte konstigt man e dåligt tränad:) jag kommer ihåg den dagen sm den vore igår:( men hade jag nte blivit skadad hade jag aldrig blivit tränare och då hade jag aldrig träffat jimmie så det är värt det:)
nu ska jag dricka kaffe och titta på när det regnar.
kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fint foto! Ni är så snygga alla 4! Lider med dig, det med träningen, vet precis hur det känns :(

Jag försökte tänka att det är en kort period av livet och sen kan man ju träna tillsammans med sina barn :) Ju större de blir ju tuffare träning ;)

Guuud vad snygga vi kommer bli ;)

Vi får istället ta och njuta av våra underverk och vara glada att de är friska och sååå söööta :) KRAM

2010-05-16 @ 19:05:43
URL: http://kaffesugenscrappare.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0