lång helgen..

 vi har hunnit med ganska mycket denna lång helgen. vi fick målat färdigt den sidan på huset vi hade börjat med, mycket snyggt blir det. vi åkte till höllviken o träffade jimmies familj en dag, dom kom hit igår och hälsade på. vi åkte hem till therese o jimmie och åt grillat och pratade en massa skit, mycket trevligt. sen tittade vi fotboll med mina föräldrar en dag, ja blivit en del och mycket myss också:) skönt när jimmie är hemma lite längre:) 
vi va och vägde och mätte liam i fredags och han bara växer o växer:) igår började vi ge honom nan2 innan han gick och la sig och idag ska han få smaka lite potatis:) jimmie är orolig att hans mage inte klarar det och att han får ont men jag säger att det är ingen fara så nu hoppas jag att han inte får problem:) han måste ju börja någn gång.. 
snart ska jag och liam hem till hans mormor och äta frukost, vill komma hemifrån lite. så tråkigt väder man kan liksom inte göra någonting. vi ska nog gå en lite promenad och hoppas att min kropp tilllåter det:)
nu ska jag göra mig o liam klar för att åka.. 

ha det bäst, kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0