snälla söta Liam..



nu slippar jimmie trappan för fullt, det hörs jätte mycket. jimmie har hörselskydd på sig och jag o liam sitter inne på liams rum och leker, eller snarare lekte. han somnade precis medans vi lekte och i detta oväsen. han är otrolig, han är no van med att vi renoverar, stakarn.. men bra blir det iallafall.. 

i helgen ska några av mina släktingar komma på besök, nokebo kallar vi dom:) så vi ska äta med dom en dag i helgen ska bli mycket skoj:) vi ska också på marknad i gislöv en dag o passa på att träffa familjen persson.. (jimmies familj) ska bli skoj.. 

hunden ovan är min systers (sabina) fonzie heter han och är liams nya kompis, dom har roligare o roligare ihop. dom kastade boll tillvarandra idag, eller vad man ska kalla det men söt va det.. fonzie är så försiktig men ibörjan hade vi ett helvete att få fonzie att acceptera honom..

nu ska jag se om trappan blir fin:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0