inflyttningsfest.

ikväll ska vi på inflyttningfest som börjar redan kl 16.00 för att barnen ska med :) ska bli trevligt och kommer nog vara en massa barn så då kommer liam ha full upp att titta på alla. det innebär att han kommer sova gott inatt, haha. han tycker det är intressant med barn  o bebisar men blir väldigt blyg och tyst, konstigt för när vi är själva är han inte lugn o tyst. haha.. på måndag börjar jag min semester så jag och jimmie har 4 veckor kvar tillsammans hemma skönt. sen är det jobb som gäller. 
min mor ringde precis och hon vill vi ska komma till dom innan inflyttningsfesten för det va länge sedan hon såg liam, haha dom e söta dom. 

 

shit vad liten han va då, hihi. detta är liam och hans mormor för kanske 3månader sedan eller längre,kommer ej ihåg.

nu ska jag äta min musli o filmjölk och dricka mitt kaffe.

ha det toppen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0