nu e det min tur:)

hej!

nu har min kusin äntligen fått sin bulle till världen, det blev en kille precis som jag gissade. jätte skoj men tyvärr blev det akut kejsarsnitt men dom båda mår bra nu. jag har hela tiden sagt att hon ska ha förre mig och sen e det våran tur. så nu känns det likom verkligt och jag e redo, eller så redo som jag tror jag kan bli. jag har packat väskan och den stor klar i sovrumet och nu e bebisens sovrum helt klart. vi köpte en taklampa häromdagen och den e på plats, blev en nalle phu lampa. jag nu e det bara bebisen som saknas.
det har snöat idag igen och jag funderar på att gå ut och skotta för 2 andledningar, bli av med snön och kanske hjälpa den lille på traven att komma ut.. jag satte och läste på internet igår om olika satt att sätta igång en förlosning på, shit så många olika satt som folk tror fungerar.
man skulle dricka hallonbladste 3 koppar om dagen eller,
basilkate 3-4 koppar om dagen eller
peppakokor eller, 
färska annanaser för att vattnet skulle gå
ha sex verkar fungera på många
det va kul att sitta och läsa alla dessa tips ect och vissa fungerar verkligen på vissa men vissa kan prova allt och inget händer.. konstigt men jag pratade med en kompis och vi kom fram till att röra sig e dom det bästa tipset, tror vi. därav ska jag skotta snö, kan ju inte sitta framför datan hela dagen:)
ja jag har vi 19 dagar kvar till bf så det e ingen bråtska och om jag behöver vänta 2 vekor till e det ok.. men jag har rätt ont så vill att det ska vara över nu annars hade jag nog kunnat kela lite till med min mage..
efter jag har skottat snö ska jag köra till jimmies jobb sen ska vi till ikea, för vi ska äntligen köpa en gaderob till vårat sovrum.. vi har liksom inte plats att ha våra kläder så det ligger alltid som en heltäkningsmatta av kläder där inne. vi e lite trötta på det så det ska bli skönt. och vi ska köpa en sådn som har en spegel i mitten så äntligen ska jag få en spegel också:) tänk att jag har gott gravid i nästan 9mån och har bara sett min mae några få gånger, tur jimmis föräldrar har en stor spegel i deras badrum så jag brukar titta på min stora mage där:)
nu ska jag ta på mig kläder för att gå ut..
jag tar foto när gaderben e klar, tror det inte blir förrän imorgon.
ha det,

Kommentarer
Postat av: tess

Jag ska bara säga dig, Jag testa allt när jag väntade båda tjejer och inget hjälpte, INGET!!! Men hoppas att det hjälper på dig... =) Håller tummarna..=) Hörs vi inte innan du fått, lycka till när det är dax och hör av dig när plutten är ute..=) Kram

2010-01-06 @ 13:02:38
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0