fredag och det e 2dagar kvar till BF

hej hej

ja 2 dagar kvar hmm eller e det 2veckor och 2dagar kvar.. ingen som vet, men det känns att det börjar närma sig min tele går varm redan, men det e skoj att folk bryr sig:) det kommer nog bli värre tror jag haha.. men jag har inte den minsta känning av att det ska vara på g så tror det dröjer minst 1 vecka till. ska till BM på måndag och vet inte om jag ska be henne svepa mig så kanske det sätter lite fart. vi får se vad hon säger. ikväll ska vi se handbollen och sen har vi inget planerat.
jimmies föräldrar har köpt en bil där på kvarndammen så dom ska upp till gbg och hämta den idag:) synd att man inte kunde följa med, har ju 2 släktingar som bor där hade varit skoj och träffa dom.. va ju ett ta sedan.. men får bli en annan dag till sommaren. tyvärr så håller våran tv på att gå sönder så vi tittar på en ny, fy vad dyra dom LED tv:arna är så vi ska nog köpa en LCD tv, den passade lite bättre till våran budget.. haha.. vi ska flytta upp tv:n på andra våningen och det ska bli så mysigt där när det e klart. jag har redan i mitt huvud vilka gardiner, lampor, kuddar, filtar ect vi ska ha där.. haha.. hoppas sambon tycker om det också men han brukar inte säga något så länge han får den tv:n han vill ha. hahaha..
nu får ni 2 bilder som e tagna på min lilla mage idag.. hihi
har varit dålig på att ta bilder men det e inte lätt att ta bilder på sig själv..

 och så mobbar vi inte mitt fina stora födelsemärke på magen.. hihi det ser rätt häftigt ut på första bilden.. hihi





ja hoppas ni inte behöver se denna stora magen så länge till. mycket roligare när man kan lägga ut bilder på bebisen:)
Therese , Ebba, Zandra o saga va här igår på frukost/fika. frukost för mig med dom hade nog varit vakna ett tag innan dom kom hitt.. haha.. det va super trevligt, tyvärr har det ju inte varit så många som har vågat sig hitt pga renoveringen, dom trr dom stör. men hoppas fler vågar sig hitt nu när vi e klara för stunden.. haha  jag tyckte det va super trevligt, therese har jag ju kännt länge och vi va varje dag när vi va 13-15 och hittade på allt möjligt men mest bus.. haha.. så det e skoj att vi har hittat varandra igen och e helt övertygad att desto mer vi umgås dästå roligare:) tycker om dig therese. hihi

ja nu ska jag borsta tänderna och kanske gå en runda. märk väl KANSKE.. haha
ha en toppen helg. kram

Kommentarer
Postat av: tess

Ta på dig joggigskorna ocg jogga hit och säg hej sen jogga hem igen..=) Kanske de hjälper dig.. =)



Ja, jag är glad att vi träffas mer nu än innan. Blir nog ännu mer sen när lille Liam kommit till världen.=) Jag tycker om dig oxå, sweety..=) Vi ses och hörs...

Kram

2010-01-22 @ 10:07:49
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: faster Jenny

Det var ju skitans att du inte kom till götet hade ju varit sååå kul o på tiden att vi ses, men får ta det snart. Fin mage du har, fast det i är ju ännu vackrare ;) Kram

2010-01-22 @ 19:57:29
URL: http://kaffesugenscrappare.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0