38+2

jaha då har man varit hos barnmorskan idag. fick träffa en ny men hon va jätte trevlig. pratade förlossning och lyssnade på bebisens hjärta och mäte moderkakan som bara växt 0,5 sen sist. jag e redo nu och bara hoppas bebisen vill ut snart. efter bm körde jag hem till tezz och fikade med henne, zandra,saga,ebbao zandra. det va mycket trevligt som vanligt. åkte hem vid ca kl 14 och när jag kom hem tog jag på mig en mössa och gick en runda, tungt ibörjan men gick lättare efter ett tag. det va jätte skönt väder. jimmie kom hem lite tidigare idag så vi har precis ätit wok. blev helt ok, första gången vi gjorde det. nu ska vi titta lite på tv, sen ska vi se zlatan spela ikväll. ha det,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0