v42 bild.

God morgon!

idag vaknade jag när jimmie gick upp och va super pig så det vara bara att stiga upp. ska till therese vid 10tiden så tänkte åka inom mina päron och dricka lite kaffe innan dess. tog en bild på magen igår och man önskar att alla mina extra 29kg satt på magen.. haha får bli promenader istället för att fika sen.. haha.. det löser sig nog, jimmie tycker inte att jag e tjock så det e ju bra.. haha
annars händer inte så mycket idag vad jag vet, vi kanske ska åka till lund och titta på den tv:n vi vill ha när jimmie kommit hem. men beror på lite hur jag mår, igår hade jag super ont i ljumskarna men det får jag väl för att jag skulle ut o skotta. men jag kunde knappt gå, fick ta mini steg men det känns bra idag bara lite ont men det har jag haft länge se det e man van vid nu..

här kommer bilden..

jag fattar inte hur stor jag e förutom när jag ser mig i spegeln eller på foto. då måste jag titta 2 grr fan e jag så stor.. haha..

HA det toppen sa sno**en


Kommentarer
Postat av: Lotti

Shiiit vilken stor fin mage :D Hoppas liten vill titta ut snart!! :)

2010-02-05 @ 13:47:27
URL: http://www.yoohh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0