3 FEB

då va det onsdag!

jag räknade idag på hur många kg jag har gått upp under graviliteten, och jag kan säga att det skulle jag inte gjort.. 29 hela kg, fy FAN.. jag som ska på bröllop om 2 mån ca då ska jag komma i en klänning, hmmm känns rätt omöjligt. det e inte konstigt att jag känner mig stor:)
tur jag e motiverad till max att börja träna, får hoppas detta håller i sig bara.. jag hoppas jag läker snabbt där nere sen så jag kan komma igång så fort det går.. hoppas snön försvinner också så jag kan ut och gå men barnvagnen..
men först måste ju pyret ut:)

fy fan vilket väder det är.. man blir trött...imorse satt 3 bilar fast på varan gård men 2 av dom kämpade sig los efter 20mins arbete men den 3dje bilen gav upp.. jimmie skottade lite innan han körde men kom iväg utan större problem. skönt..

idag händer inte så mycket. kanske mamma kommer hitt och hämtar mig så ska vi titta på garn. hon har fått för sig hon ska sticka kläder till bebisen :) det får hon gärna göra men jag ska va med och välja garn och mönster:) men vi får se hur vägarna ser ut efter hon slutat skolan.. annars händer inte så mycket, kanske ska gå en runda men jag har bara gympaskor och det blir så kalt om fötterna när det ligger 2 decemeter snö ute.. men måste ju göra någonting..

jag va ju hos bm igår och gjorde kontroller och blev svept. mitt blodtryck va bra denna gången så det e skönt. att bli svept va obehagligt och gjorde lite ont men nu e det gjort :) jimmie va med mg och det kändes bättre. nu får vi se om det gjorde någon nytta, bara till att hålla tummarna. om inget händer innan måndag ska vi till speciallisten kl 8 på morgonen och då gör dom tester på mig och ser hur bebisen mår. sen beror på hur resultaten blir så får man se vad som händer.. men hoppas vi får ett sista datum då iallfall..
 nu tänkte jag bjuda på lite kalla bilder får jag va i finland och badade...









ja ussh jag fryser av att titta på bilderna och kommer ihåg hur kalt det va :) men skönt men bastu o öl efter åt..

HA en toppen kall dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0