Fredag :)

hej hop..

skönt med fredag. jimmie ska sluta kl 14 idag så han kommer snart hem:) va med min mamma o köpte garn till bebisen för hon ska sticka någoting till honom. tröja o byxor o mössa tror jag det va, vi köpte något riktigt fint garn så det ska vara skönt för bebisen att ha på sig 100 bomull och extra fint.. kan inte det där med garn med det kändes bra ch inte alls stikigt som det brukar vara.. nu får vi se om hon kommer göra det eller ej.. hihi
jag ska försöka få henna att sticka lite strumpor för det e bra att ha och tråkigt att köpa:)





dom e så söta tycker jag:) får se om bebisen får några sådana av sin mormor:)
nu ska pappa snart komma hit på kaffe och prata lite skit.
får väl sätta på kaffet:)

ni får ha en super helg för det ska vi försöka ha :)

fredagsmysssss!!!!

Kommentarer
Postat av: Maija

GRATTIS SANDRA!!! Hörde att er bebisen äntligen föddes!!! Hoppas allt e bra med dig och er alla :) Hör av dig när du orkar! Ha det så bra, KRAMAR -Maija-

2010-02-12 @ 09:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0