rivit badrumet..

så här ser vårt badrum ut just nu..



det här är taket..



det här är golvet..



detta är högra väggen, fast bilden är på sidan..

det som ska göras i nästa steg är att vi ska regla upp både väggarna och golvet.. alla dessa regler som dom har, vi har läst och läst för dom har ju ändrat lite sedan vi gjorde badrumet där nere och så är det anorlunda nu när det är ovanvåning..

ska se om jag har en bild hur badrumet såg ut innan vi rev ut allt....



väldig dålig bild men den ända jag hittade just nu.. det va mörkt och jäkligt där inne.

igår blev liam fotad av lina och hon har lagt upp 2 bilder på honom på hennes blogg.
http://linjens.blogg.se/
kan ni se vad ni tycker, första bilden älskar jag:) hon sa hon fick 20st riktigt bra bilder så ska bli skoj att se dom när jag får dom:)
ni ska jag upp och hjälpa jimmie medans liam sover..

bamse kramar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0