fredag den 13de

ja då va det fredag igen, tiden går snabbt när man har roligt:) igår tog jag sprutan för svinninflensan, föst åkte jag ditt kl 13 för det va då dom började, fy fan va folk köö långt ut på vägen så jag gick in i bilen körde hem till mamma och drack en kopp kaffe sen provade jag 1h senare... då va det bara jag där det va ara att gå in sitta ner få sprutan och sen gå igen, hur smidigt som hälst skönt... änså länge har jag bara ont i armen annars mår jag toppen.. ska snart till center syd och träffa anna och elvira, vi ska handla present till en liten kille:) blir väl lite fika också om elvira kan sitta still :) 2 av mina kompisar har köpt hus i löddeköpinge nu och ska flytta feb eller mars.. ska bli jätte skoj att få dom lite närmre och alltid kul med hus och så blir det lite inflyttningsfester att se fram emot:)
idag ska vi laga pasta och skinksås för manen va sugen på det, sen ska vi se miff och leksand. sen blir det nog lite myss:)
sambos föräldrar o syster har nog bokat resa till grancanaria och kommer i såfall att åka i helgen.. fy fan vad avis man e.. hahaha.. hoppas dom får det skönt..
jimmie ska ta sin spruta på söndag kl 13 på strandbalen i höllviken, så jävla drygt att köra så långt bara för en spruta men så e det när man inte bytat vårdcentral.. ska nog bli en skoj trip det också alltid någon man kan göra på vägen..

nu ska jag dunsta till center syd..
ha det....

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jasså du bestämde dig för sprutan ändå!! Skönt att du ej fått några biverkningar=)

kram

2009-11-13 @ 12:24:50
URL: http://mylovetomyfamily.blogg.se/
Postat av: tess

kul med lite shopping... =) vem har köpt hus i lödde? kram

2009-11-14 @ 18:02:55
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0