lite allt möjligt..

nu efter vi varit på sista ultraljudet känns det som om det börjar närma sig.. hon tyckte allt såg bra ut och tyckte att bebisen hade jimmies näsa.. haha.
här är bebisens profil på ansiktet.. räker ut sin tunga också haha.. svårt att se men ..
.

på ultraljudet för 1,5vecka sedan så vägde den 2020g och då va den 32+0 gammal.. hihi

rumet e klart nu också och det ser ut så här..



först tyckte vi inte om färgen på väggarna men desto mer man tittar på det så är det nog ok.. haha bara att måla om ifall vi inte tycker om det.. vi köpte grå färg men det är snarare gråblå eller någonting men får gå.. hihi.. 
 

nog om bebisen:) på lördag ska vi sätta upp julgranen (som jimmie redan har handlat) och sen på kvällen ska vi till pillan och där ska vi träffa massa vänner:) ska bli super skoj va ett tag man såg dom.. jag har inget att ha på mig bara, får väl gå i mjukis tänker inte handla nu.. tänkte inte vara tjock så länge till hahaha.. men vi ska äta lite ost och kex och dricka gott.. sen på söndag ska jimmies mamma, pappa o syster komma hitt för att hjälpa oss riva ner tapeten där uppe.. jimmie har bestämmt sig att hinna så mycket det bara går innan bebisen kommer ut.. men det e inte fel.. så länge han orka så e det bara att köra.

nu ska jag äta lite och dricka kaffe..
ha det.....


Kommentarer
Postat av: Tess

Jättefint... =) Snart har du lilla pågen i famnen och myser.. =) Sa dom på ultra om hur stor han skulle bli ca?

2009-12-12 @ 14:58:22
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: sandra

ja ca 3800g så jag tycker inte det e en jätte bebis jag har i magen snarare normal.. tycker man hör många som dom tror ska bli stora men ändå blir dom mindre när dom väl kommer ut.. vad vägde dina barn`?

2009-12-14 @ 10:34:45
URL: http://sandrasfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0