julen!

ja då va julafton över, shit vad tiden går snabbt.. julafton gick riktigt bra, jimmies och min familj firrade hemma hos oss tillsammans.. det e lite svårt att ta 2 familjer tillsammans så alla gör ju olika men gick toppen bra tyckte jag. vi åt gott och pratade en massa och till och med juklappar fick vi.. hihi.

våran gran.. hihi



ja nu e det mindre än 1 månad kvar tills BF men jag e redo nu:) kan kanske vänta tills 2010 men sen kan den komma när den vill.. just nu e jimmie på ovanvåningen och målar väggarna, fattar inte hur han pallar.. men han vill ha det klart innan bebisen kommer.. efter han har målat där så ska golvet läggas, sen lite utag och lister som ska upp sen e det klart.. skönt..
fick ett brev på posten som jag såg på julafton, fin present. vi e bjudna på bröllop i april:) therese o jimmie ska gifta sig, så super skoj.. jag som trodde dom skulle gifta sig på deras dotters dop men hade inte helt fel iallafalldet låg ju i luften:) jätte glad för deras skull:) dom e ju som gjorda för varandra... skönt att det e e april så jag kanske hinner gå ner lite i vikt så jag kan komma i en klänning.. hihi...

nu ska jag se hur det går för gubben där uppe..
hoppas ni har haft en kanon jul..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0