2 lite nyare bilder..

      lite nyare bilder på huset.. har tagit lite tid att komma igång att ta foto och sådant igen 
                                      efter dom gjorde inbrott och stall bland annat kamera + dator.. men jag fick en kamera
                                      av min farmor och farfar och vi fick låna data av jimmies syster så nu ska jag nog
                                      kunna lägga upp fler bilder lite oftare..
                                        nu ska jag till barnmorskan så får skriva mera sen..
                                                             -kram-


har tyvärr ingen nyare bild för det e helt fädigt nu..





Kommentarer
Postat av: zanna

Heej gumman =) Ja hoppas allt är bra med dig o den lille knodden :)

O guh så snyggt köket o badrummet var AVIS e man ju :P hehe Hade bäst o ta hand om er <3



Kraam Zanna

2009-12-05 @ 14:37:36
Postat av: tess

Ser jätte mysigt ut, måste verkligen komma till er en dag och se det live..=)

2009-12-09 @ 20:57:57
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: faster Jenny

Det ser ju hur fint ut som helst. Jag måste erkänna att jag kollar din blogg varannan dag, så du får allt ta o skriva lite oftare, hi, hi. Ta hand om dig gumman, så får vi talas vid någon dag. KRAM

2009-12-10 @ 09:34:24
URL: http://kaffesugenscrappare.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0